fredag 12 februari 2010

Födelsedagen...

Min födelsedag började med en dusch! =)
Sedan bar det iväg till jobbet. När jag slutat så åkte vi till Borgen och åt pizza.När vi satt och åt råkade Elvira kissa på sig...ordentligt!! Jeans och allt blev plaskblött. Panik!! Vi hade en biotid att passa. Jag sprang iväg till Cubus och shoppade. 3 par trosor, strumpbyxor och ett par manchesterbyxor. Jag trodde att det skulle bli dyrare än vår middag, men kalaset gick på : 76:-!!!! Jag trodde hon skojade i kassan!! 76 spänn, det är ju ingenting! Där ska jag definitivt bränna lite barnbidrag.
Elvira ville varken ha godis eller popcorn till filmen så vi gick till Kicki på Café Ringduvan, där blev det en chokladboll.
Filmen var bra, men lite läskig för min 4-åring. Den var väldigt rolig och vi skrattade högt tillsammans flera gånger. Elvira grät väldigt ljudligt vid ett tillfälle så jag var tvungen att tysta henne... =)
När vi kom hem från bion hade killarna fixat mys i vardagsrummet m tänd brasa, ljus, ballonger, serpentiner, paket och bakelser. Jättefint och jättemysigt.
Jag fick pengar av mamma. Ett "ljus med block" av Elvira. Mjölkglas av Elliot. Av Thomas fick jag en skiva med Queen och en skiva med Tomas Boström (han vi hade konsert med).
Jag är grymt nöjd med min födelsedag och ser fram emot nästa...

2 kommentarer:

Mrs. S sa...

Hm, jag som tänkte se den filmen med min 4-åring... Men den kanske är ok ändå om ni satt och skrattade också.

Ann-Sofie sa...

Hej och ett stort Grattis lite i efterskott! Vad mysigt ni hade, med film och tänd brasa!

tack för att du ff kikar in hos mig, det betyder mycket! kram