måndag 8 februari 2010

Bråda dagar!

Det har varit mycket på jobbet på sistone och många projekt kvällstid, så bloggandet har ju blivit därefter. Lite tråkigt att inte ha tid till lite bloggning, men det är ju skönt att ha ngt att göra också.
I Fredags hade vi utbildning/team dag på jobbet. Vi tog fram ngr värdeord som vi ska försöka att leva upp till. Efteråt var det "after kurs" m lite vin mm. När de flesta gett upp vart det dags för after work på Hamnplan m min favvo Kicki D. Ganska lugn tillställning m tanke på vad det brukar bli när vi ses...
I lördags var jag trött och somnade som en stock i soffan vid 22. Innan jag gav mig iväg till drömmarnas land såg vi förståss på Melodifestivalen. Jag tyckte att de flesta bidragen var bra, vilket jag har fått äta upp från alla håll och kanter.
I går (sönd) sjöng jag och min kör Roma/Björke kören i Dalhemskyrka tillsammans med Thomas Boström, det gick jättebra, vi var sååå duktiga. Jag hade ståpäls under hela "Hallelujah" (Leonard Coens gamla låt).
I veckan som kommer har jag inte fullt så mycket planerat så det är gött. Ikväll är det dags för tredje försöket med filmen "In the electric mist", hoppas att jag kan hålla mig vaken...

Inga kommentarer: