söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Elliot vaknade kvart över sju!! Eftersom jag inte kunde somna om så steg jag upp och såg på " I hate valentine´s day" och "Breakfast at tiffanys" en riktigt romantisk början på denna dag! Sen frostade jag av frysen, det var inte riktigt lika romantiskt.Barnen var ute en sväng och lekte och Thomas har räddat altantaket från all snö...Det bågnade av tyngden, så han skottade av det.
Vi fikade med hemmagjorda semlor och såg "En prinsessas dagbok", sedan var det dags för middag. Fläskkarré i lergryta. Nu ser barnen bompa, Thomas ligger på sängen och jag ska kliva i duschen.
Alla hjärtans dag kommer att avslutas i tv-soffan. Funderar på att se "Changeling" m Angelina Jolie. Har en liten förhoppning om att dagen kommer att avslutas lite mer romantiskt än vanligt, men vi får se...

All kärlek.

3 kommentarer:

Ninni sa...

SEMLOR kommer jag att få nog av på tisdag misstänker jag...har beställt hem ca 500 st....hoppas att det räcker nu bara! :/

Ann-Sofie sa...

Hade tankar på att baka semlor idag, men jag orkade inte...får göra det en annan dag!

Kram

Andreas sa...

Nu fattar jag nada. Finns det mer än OS på eran TV?