onsdag 13 april 2011

Inte visste jag...

Inte visste jag att det var sista gången jag pratade med dig igår.
Inte visste jag att du skulle lämna mig igår.
Inte visste jag att ditt liv skulle ta slut igår.
Inte visste jag...

Det var ju så mycket mer jag ville säga till dig. Sååååå mycket mer!!
Du kunde väl ha väntat på mig, det var ju bara ngr få dagar kvar tills jag skulle komma upp till dig. Jag kunde väl ha fått hålla om dig en sista ggn. Jag kunde väl ha fått trösta dig en sista ggn. Bara ngr få dagar bort...

Inte visste jag...

Älskade lilla mamma, livet kommer inte vara sig likt utan dig.

3 kommentarer:

Yosofine sa...

Det finns inga ord.. KRAM

Anna S. Idre sa...

Känner med dig Jennie. Det är så sorgligt.
Kram Anna

Anonym sa...

Ni finns i mina tankar. Ta väl hand om varandra!

Kram, Maria S